بهترین نکات روانشناسی

گلچینی از بهترین نکات روانشناسی از سایت های معتبری مانند انجمن روانشناسی ایران ،روانشناسی همراز سلام.نی نی سایت و..

بهترین نکات روانشناسی

گلچینی از بهترین نکات روانشناسی از سایت های معتبری مانند انجمن روانشناسی ایران ،روانشناسی همراز سلام.نی نی سایت و..

گلچینی از بهترین نکات روانشناسی از سایت های معتبری مانند انجمن روانشناسی ایران ،روانشناسی همراز سلام.نی نی سایت و..

  • ۰
  • ۰


سلام...ممنون از زحماتی که می کشید
دختر خانمی 20 ساله هستم و فرزند آخر خانواده ،مشکل من این است که نمی تونم با دیگران ارتباط برقرار کنم و تنها با دوستان قدیمی و خانوده ام راحت هستم
قبلا این مشکل زیاد به چشمم نمیومد ولی  جدیدا که در جایی مشغول به کار شدم و وارد دانشگاه شدم، وقتی میخوام سرپرستم و صدا کنم تا مشکلمو برطرف کنه دوساعت تو دلم دل دل میکنم که چطوری تو جمع صداشون کنم و یا وقتی میخواستم با مدیرم صحبت کنم صدام میلرزید واین باعث میشه شب ها هنگام خواب به این ها فکر کنم و خودم وسرزنش کنم هر روز با خودم و تو ذهنم تکرار می کنم که چطور بر خورد کنم ولی وقتی موقع عمل میاد دوباره همون حالت هاو استرس و....


باعرض سلام و ادب شما خواهر بزرگوار
عاملی که باعث میشود شما نتونید با دیگران غیر ازدوستان و آشنایان تکلم کنید استرس هست
و استرس شما از نداشتن اعتماد به خودتون؛ بوجود اومده
چون شما فکر میکنید مدیرتون ازخودتون سرتر هست و ممکنه درمقابلش کم بیارید

پس حتما به خودتون اعتماد کامل داشته باشید و مطمئن باشید توانایی شما بیش ازاینکه فکر میکنید بالاترهست.

  • ۹۶/۰۷/۰۱
  • روانشناسی آنلاین

اعتماد بنفس

دانجشو

کم رویی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی